추종자(f0LL0w3rS)

Monday, December 12, 2011

d0nGsaEng!!(^__^)

assalammualaikum..
annyeong haseyo...
ok...skrg nie..aku nk cite something kat korng psl sowg hamba ALLAH nie yg baik sgt...hehehe....mesti korng igt pakwe aku an..hahaha...nope2...ok2...
die nie mmg laki...hahaha....aku bru gak rpt ngn die nie...tp die baik...mmg tak dnafikn...sape dpt kapel ngn die...tlg laa jga die baik2...sbb die nie pnyabar owg nye..n setia....hahaha....mula2 kami kwn bese jew...die bdk poli aku...cma len course jew...die dak automotif...hahaha...kami sllu bg2 kalau dpt soaln bocor kuiz n test tok agama or math..die bg aku,aku bg die...cmtue laa....pastu,ada skli nie tb2 die pggl aku kakak...aku pon lyn jelaa....aku pggl die adik..then smpi skrg nama tue dgunakn tok die call me aku kakak n aku call him adik..hahaha....
sbnrnye kami dah mcm adik n kakak...hahah...lawakkn...aku dh anggp die cm adik kndng aku...aku lak tak ade adik...wlpun kami sebaya...tp call die "adik" aku tak rase kekok pon...hahahha.....aku senang ngn die....
apa2 mntak tlg ngn die...kiraye aku nie bnyk mnyusahkn die laa sng cite...hahahaha.....gurau jee...sejak akhir2 nk sem 3 nie laa kami mula rapat....n smpi skrg msh contact tiap2 ari...msg tiap2 ari..hahahah.....dia nie pndgr setia juga...mcm2 aku dah cite kat die psl problem aku lately nie...hahaha...aku nie sgt byk problem...tak tahu nk cite kat sape..pakwe tak ade kn...so,cite laa kat adik aku nie...suka respond die bla aku cite mslh aku...
die akn ckp.."akk,sbr jela..biarkan jelaa..jgn duk igt laa..."hahaha....die nie tak suka msk cmpur hal owg len...huh!!!ok...korng msti trtnya2 sapekah die nie...who is he???hahahaha.....nnti dlu....nk cite sikit psl die nie...die nie owg kelantan..huhuhu....comel muka nye..hati baik..penyabar..penyayang...klu die dh syg owg tue,die akn syg owg tue smpi bla2...sama cm aku..hahahah...tp owg tak pnah nk hargai aku..ceeewaahhhh......gurau je...die belajar sma tmpt ngn aku...politeknik ungku omar...die amik course automotif...sama sem ngn aku...n kami akn LI tok sem dpn..hahah..cop!!!..bkn sama tmptye..die kat kelantan laa...huhuhu....die nie suka sgt pasl2 moto n kete nie..name pon dak autokn...hahah..tkkn suka pda alat2 ukur tanah cm aku lakkn..hahaha...
ok2....
skrg aku bgtaw,sapekah jejaka ini...huhuhu...ok...name die Muhammad Hazrul Nazran bin Abdul Hadi...sedpkn nme die...huhuhu....owg ye pon leh tahan...
kepada semua...die nie single lg...leh laa isi borng ye sape yg msh single tue...huhuhu....
ok..smpi sni je cite aku psl die nie...
kat sni aku nk ckp,klu die baca laa...
"adik,terima kasih bebanyak sebab sudi anggap akak cam akak kandung adik..adik dah banyak tolong akak....terima kasih sebab sudi jadi pendengar setia akak time akak ade problem...terima kasih bebanyak...akak nak cakap,akak sayang sanggat2 kat adik...jangan pernah lupa akak if suatu hari nanti kite lost contact..jaga diri lelok...semoga berjaya dalam hidup n berjaya jumpa bunga yang diimpikan selama nie..."
kepada siapa yg akn jd jodoh kpda adik aku nie...tlg jga die lelok..jgn skitkn ati die..sbb die nie sgt setia pada pasangan die..jga die mcm mne kau jga diri kau n family kau...
ok...
annyeong...
  
hahahhaha...nie laa owg yg aku mksdkan...poyokn?????hahahaha.....(adik,gurau jeww).....he is a my lovely dongsaeng....<3<3<3


p/s: dongsaeng means adik lelaki....

No comments:

Post a Comment